LAAT DIT OOR AAN JESUS

Jesaja 43:3

3 Wanneer jy deur diep water van moeilikheid gaan, sal Ek by jou wees. Wanneer jy deur riviere gaan, sal hulle jou nie wegspoel nie. Wanneer jy deur vuur van verdrukking stap, sal jy nie verbrand nie. Die vlamme sal jou nie verteer nie.


Jy sal nooit alleen wees om die toekoms in die gesig te staar nie, al is daar tye van spanning en angs wat jou heeltemal alleen laat voel.

Jy is egter nie alleen nie! God is bewus van jou stryd. God is besorg oor jou lyding. Wat ook al die situasie of omstandighede is wat jy in die gesig staar, Hy is aan jou kant.

Wanneer jy weet dat God naby is, het jy niks om te vrees nie. Jy sal in die toekoms nooit iets op jou eie hoef in die gesig te staar nie.

Deuteronomium 31:6 Wees sterk en hou moed! Moenie vir hulle bang wees nie! Die Here julle God sal met julle wees. Hy sal julle nie in die steek laat nie en julle nie verlaat nie.”

Satan sal twyfel en angs in jou gedagtes saai deur vrae te vra soos, “Wat as ek siek word?”, “Wat as die ekonomie in duie stort?”, of “Wat as ek my werk verloor?” Daar is geen twyfel dat jy ook angs uit ander bronne sal ervaar nie.

Herinner jouself daaraan dat God belowe het om jou nooit te verlaat en daardie vrese vir Jesus te gee nie. Jy weet reeds wie die toekoms beheer, so jy hoef nie te weet wat dit bevat nie.

Gebed:

Liewe Here Jesus, ek weet nie wat vandag of môre kan bring nie, soms het ek angs oor klein dingetjies. U is my Skepper, my God, my Leidsman, help my om niks te vrees nie, maar eerder om op U beskerming te vertrou. Amen




Leave a comment

About Me

Ek deel graag my stiltetyd met ander sodat ons mekaar kan bedien met God se woord, kom lees en bid saam met my, 5 dae ‘n week. Skryf vir my as ek jou bybel tyd moet deel of as jy ‘n getuienis het om te deel op ons YouTube kanaal.

Newsletter

Design a site like this with WordPress.com
Get started