BALANSEER KONTROLE OOR BESLUITE

Jakobus 2:22

22 Jy sien dus dat sy geloof gepaard gegaan het met sy dade, en die geloof uit die dade volmaak geword het.


Jy moet leer om te beheer wat jy kan beheer en die res jou vertroue in God te plaas as jy moeilike tye wil deurstaan ​​sonder om jou emosionele stabiliteit te verloor.

God is betrokke by jou emosionele, en geestelike welstand. Hy wil hê jy moet ingeligte besluite neem deur gebed en die Bybel te gebruik om jou te lei.

Daarna kan jy God beheer gee oor enigiets wat oor jou pad kom en geloof hê dat Hy dinge ten beste sal uitwerk.

Kry ‘n balans wat jou toelaat om te sien wat jy kan beheer, en neem dan, terwyl jy God se Woord lees en tot Hom bid, ingeligte besluite gebaseer op Sy leiding.

Ontwikkel die vermoë om dinge te laat gaan wat net God kan oplos.

Gebed:

O Here, my God, help my om U te vertrou met my besluite en my toekoms. Laat my toe om met my hele hart op U staat te maak eerder as op my eie begrip. Gee my duidelike rigting in my lewe, Here. Amen




Leave a comment

About Me

Ek deel graag my stiltetyd met ander sodat ons mekaar kan bedien met God se woord, kom lees en bid saam met my, 5 dae ‘n week. Skryf vir my as ek jou bybel tyd moet deel of as jy ‘n getuienis het om te deel op ons YouTube kanaal.

Newsletter

Design a site like this with WordPress.com
Get started