HOE HANTEER ONS EMOSIONELE WELSTAND?

Galasiers 6:2

2 Help ander gelowiges wat swaarkry, en gee só uitvoering aan Christus se liefdeswet.


Dit is van kardinale belang om jou emosionele welstand te prioritiseer wanneer jy deur moeilike tye gaan. Emosies is bloot gevoelens; hulle is nie goed of sleg nie. Hulle moet egter behoorlik aan God en ‘n betroubare vriend gekommunikeer word.

Dit is nie nodig om almal te vertel hoe jy voel nie, maar jy moet ten minste een vertroueling hê. Iemand wat jy kan vertrou en vra om jou ware gevoelens te eniger tyd mee te deel.

Om oor jou kwessies te praat, beteken ook om oor jou emosies, bekommernisse en frustrasies te praat.

Baie van ons het ook terugslae beleef en kanse verloor.
Nie net privaat nie, maar ook in die openbaar. Dit is goed en gesond om te treur. Dis hoe ons verander. Om met mense oor jou verlies te praat, verhoed dat jy alleen voel.

God het ons gemaak met ‘n behoefte aan mekaar! Ons is deur Hom gemaak om ons emosies aan ander uit te druk. Hy nooi ons egter ook uit om ons emosies aan Hom uit te druk en te sê: “Elkeen wat hoop verloor het en moedeloos is, sal deur die Here gered word.”


Gebed:

Liewe Here Jesus, ons dank U dat ons altyd op U kan vertrou wanneer ons treur, angstig, depressief, eensaam of hopeloos voel. Help ons om nie net op U te vertrou nie, maar ook op die toepaslike individu, vriend of familielid om te luister in ooreenstemming met U woord. Amen.




Leave a comment

About Me

Ek deel graag my stiltetyd met ander sodat ons mekaar kan bedien met God se woord, kom lees en bid saam met my, 5 dae ‘n week. Skryf vir my as ek jou bybel tyd moet deel of as jy ‘n getuienis het om te deel op ons YouTube kanaal.

Newsletter

Design a site like this with WordPress.com
Get started