GOD ALLEEN HET BESIT OOR ALLES

Galasiers 5:1

Om vry te wees! – dit is waarvoor Christus ons vrygemaak het! Maak seker dat julle vry bly, en moet nie weer onder ’n slawejuk vasgebind word nie.


Die Bybel is ‘n godsdienstige teks wat baie leringe en verhale bevat. Dit verskoon nie die besit van ‘n ander persoon as eiendom nie.

Net God besit ons, alles om ons, Hy is die Skepper.

Trouens, die Bybel leer dat alle mense gelyk geskape is en met respek en waardigheid behandel moet word. Die Bybel leer ook dat ons ons naaste moet liefhê soos onsself en aan ander moet doen soos ons wil hê hulle aan ons moet doen.

Slawerny is ‘n belangrike onderwerp om in die moderne tyd te bespreek. Baie mense glo dat hul lewens so ver verwyderd is van slawerny; ‘n Mens kan egter verbaas wees om te hoor dat daar vandag nog slawerny in die wêreld is.

Mensehandel is deel van die slawehandel, en baie mense word elke dag die slagoffer van hierdie soort slawerny. Daar was slawerny in die verlede, en daar is slawerny in die hede.

Wat ons geloof betref, is ons almal vry in Christus. Dit is vir vryheid dat Christus ons vrygemaak het.

Alle mense is gelyk en alle mense is baie geliefd onder God. Deur hierdie innige liefde wat God vir alle mense het, verlang Hy daarna dat hulle verlos sal word, Hom moet volg en vrygemaak sal word.

Probeer ons iemand besit? Plaas ons druk op ‘n geliefde om te word wat ons wil hê hulle moet word? Oorheers ons ons huis- en tuinwerkers en behandel ons hulle as slawe? Ons is almal soms skuldig. Al wat ons moet doen is om te help en raad te gee waar ons kan, soos God van ons verwag om dit ook in liefde te doen.

Gebed: Liewe Here, help ons asseblief om mekaar met liefde en waardigheid te behandel. Nie te probeer om mekaar te besit deur te dwing wat ons in die lewe wil en nodig het nie. Help ons om ondersteunend te wees in plaas daarvan om te oorheers, en laat ons besef: U alleen besit alles. In Jesus se Naam bid ons. Amen


Book review, click on the image to purchase online…

Many of us feel more alone than ever despite living in the most connected society in human history. We need to belong in the same way that we need oxygen–our physical bodies require it. We perform better and have greater successes as individuals when we are connected to the collective.



Leave a comment

About Me

Ek deel graag my stiltetyd met ander sodat ons mekaar kan bedien met God se woord, kom lees en bid saam met my, 5 dae ‘n week. Skryf vir my as ek jou bybel tyd moet deel of as jy ‘n getuienis het om te deel op ons YouTube kanaal.

Newsletter

Design a site like this with WordPress.com
Get started