GOD SE GENADE IS WAT ONS NODIG HET

Jakobus 4:6

6 God is egter besig om ons steeds meer genade te gee om aan Hom getrou te wees. Daarom sê die Skrif:

“God weerstaan hoogmoedige mense, maar aan nederige mense gee Hy genade.”


Jy moet ander en jouself met genade en vergifnis behandel as jy moeilike tye of tydperke van sosiale onrus wil oorleef.

Genade is die idee dat God altyd in jou behoeftes voorsien eerder as in jou verdienste. Jy sou nie eers hier gewees het as jy ontvang het wat regmatig joune was nie.

God is teen hoogmoedige en verwaande mense omdat hulle glo dat hulle sonder God se hulp kan slaag. Hulle glo dat hulle nie God of sy genade nodig het nie. Hulle neem ‘n “If it’s to be, it’s up to me” houding teenoor die lewe, selfs wanneer dit onstuimig is.

Maar God maak die sluise van die hemel oop wanneer jy nederig genoeg is om te erken dat jy magteloos is om teëspoed op jou eie te oorkom. Sy genadigheid loop oor. En hy verwag dat diegene wat groot genade ervaar het, die guns sal teruggee deur aan ander genade te betoon.

Almal het moeilike tye beleef. Jy moet geduldig wees met jouself en ander as jy jou emosionele welstand wil behou. Mense is gestres, veral die miljoene werklose mense, en hulle is bekommerd oor die toekoms, moontlik selfs oor of hulle die volgende dag sal oorleef.

Tree op met sagmoedigheid en vriendelikheid. Selfs die moeilikste mense in die wêreld gaan deur ‘n moeilike tyd en kan jou genade gebruik.

Gebed:

Liewe Here Jesus, dankie vir U genade. Ons kan nie hierdie moeilike lewe oorleef nie, selfs nie vir een dag, sonder U nie. Help ons om geduldig te wees, ander met liefde en begrip en ‘n vreedsame hart en verstand te behandel. Amen




Leave a comment

About Me

Ek deel graag my stiltetyd met ander sodat ons mekaar kan bedien met God se woord, kom lees en bid saam met my, 5 dae ‘n week. Skryf vir my as ek jou bybel tyd moet deel of as jy ‘n getuienis het om te deel op ons YouTube kanaal.

Newsletter

Design a site like this with WordPress.com
Get started