BEWYS LIEFDE SOOS JESUS

Johannes 15:12

12 Dit is my opdrag: Julle moet mekaar liefhê soos Ek julle liefgehad het.

Jakobus 2:1

1 My broers en susters, hoe kan julle beweer julle glo in ons Here Jesus Christus aan wie die heerlikheid behoort, terwyl julle sommer so op die uiterlike af tussen mense diskrimineer?


’n Gebrek aan liefde is die wortel van rassisme. Jy kan nie vooroordeel teenoor iemand hê en hulle steeds liefhê soos Jesus het nie. Dit is nie haalbaar nie. Jesus het ons geleer om almal lief te hê soos Hy het.

Jesus het onvoorwaardelik, vrywillig, ten volle en voortdurend lief. Dus, hoe moet ander mense, insluitend dié van verskillende rasse, liefgehad word? Op dieselfde manier wat Jesus doen.

Om verlief te wees, behels nie die onderskryf van alles wat iemand anders doen nie. Al stem Jesus nie saam met alles wat ons doen nie, waardeer Hy ons steeds.

Hoe behoort Christene rasse kwessies te hanteer?

-Vermy om diegene wat onregverdige behandeling ervaar het te laat weet dat jy verstaan. Jy doen nie.

-Moenie teen velkleur diskrimineer nie. God het almal geskape.

-Hou in gedagte dat hul geskiedenis en joune nie dieselfde is nie. Jou geskiedenis was dalk baie makliker as hulle sin.

-Verdryf alle mites. Almal op die planeet voel soos ‘n stereotipe. Stereotipes is egter onwaar.

Wanneer ons mekaar so liefhet soos Jesus, kan ons rassisme beëindig.

Is jy bereid om te verander?

Gebed:

Ons bid vandag nederig tot U, Hemelse Vader, en vra U wysheid en rigting. Skenk ons die wysheid en genade om die ware betekenis van liefde te begryp, soos gedemonstreer deur U hemelse liefde. Help ons om te besef wanneer ons optrede uit pas is met U liefde en om te verstaan hoe om ons standpunte te verander. Mag ons vriendelik, begripvol en deernisvol wees, selfs wanneer dinge moeilik is. Gee ons die moed om ons geloof in U volmaakte plan te plaas, wetende dat U liefde ons deur elke moeilike tyd sal lei. Amen.




Leave a comment

About Me

Ek deel graag my stiltetyd met ander sodat ons mekaar kan bedien met God se woord, kom lees en bid saam met my, 5 dae ‘n week. Skryf vir my as ek jou bybel tyd moet deel of as jy ‘n getuienis het om te deel op ons YouTube kanaal.

Newsletter

Design a site like this with WordPress.com
Get started