MOENIE BANG WEES NIE, VERTROU OP GOD

Psalm 23:4

4 Wanneer ek loop in ’n baie donker kloof, sal ek nie bang wees nie, want U is naby my. U stok en u staf beskerm en ondersteun my.


Daar is twee tipiese reaksies wat mense het wanneer hulle verlies ervaar. Hartseer en vrees is die eerste. Hartseer is gesond. Ons navigeer die oorgange van die lewe deur hartseer. In werklikheid sit jy vas as jy nie treur nie! As jy jou hartseer uitlaat, sal dit jou nie doodmaak nie.

Omgekeerd is vrees dalk nie altyd ‘n goeie ding nie. Die woorde “treur nie”, “moenie treur nie”, “moenie ween nie” of “moenie huil nie” kom glad nie in die Bybel voor nie. Dit sê egter: “Moenie vrees nie.” Dit word 365 keer gesê! Omdat vrees ons verlam, is hartseer nie.

Dawid was bewus daarvan dat herders hulle skape beskerm het deur te alle tye ‘n staf en ‘n stok te dra. En hy was bewus daarvan dat God hom veilig kon hou. Dawid het dus geloof in God gehad, selfs in die diepste valleie (Psalm 23).

Selfs in die donker, wanneer iets nie sin maak nie en dit lyk soos ‘n lang pad uit die vallei, kan ons kies om God te vertrou.

Die goeie nuus oor groot, onheilspellende skaduwees is soos volg. Sonder lig is ‘n skaduwee onmoontlik. ‘n Skaduwee dui op die teenwoordigheid van lig in die omgewing.

Om jou rug op die skaduwee te draai en na die lig te kyk, is dus van kardinale belang wanneer jy die vallei van skaduwees deurkruis. Want jy sal nie bang wees vir die skaduwee solank jy fokus op die lig nie – Jesus, die Lig van die Wêreld.

Met watter skaduwees het jy te doen gehad? Hoekom vind jy hulle so intimiderend? Op watter maniere kan memorisering van die Bybel jou help om jou vrese te konfronteer? Waarom, na jou mening, maak vrees mense angstig?

Gebed:

Liewe Here, ons dank U vir U lig, met U kan ons vreesloos lewe. U is ons beskermer, ons leiding en ons God. Beskerm ons teen die aanvalle van die bose, sodat ons vasstaan in U woord. Amen




Leave a comment

About Me

Ek deel graag my stiltetyd met ander sodat ons mekaar kan bedien met God se woord, kom lees en bid saam met my, 5 dae ‘n week. Skryf vir my as ek jou bybel tyd moet deel of as jy ‘n getuienis het om te deel op ons YouTube kanaal.

Newsletter

Design a site like this with WordPress.com
Get started